Totalt antall sidevisninger

fredag 1. februar 2019

Langtur - eller en passe lang tur

Vi har bikket over i februar. Jeg har fått en avklaring slik at jeg nå kan legge de mer konkrete planene, og legge inn trenng i forhold til det. Det vil i praksis si at jeg har fått aksept for en uke med avspasering. En egen uke for å kjøre mitt eget soloprosjekt.
Soloprosjektet er ala "Vassfaret rundt". Denne gangen er planen "Finnskogen på langs". 

"Finnskogen på langs" skal jeg gå i mars. Det blir en ukes tur med pulk fra nord til syd. jeg går nok ikke helt til lengst syd i Finnskogen. Jeg nøyer meg med å gå fra Søre Osen til Skasen. For de som skal plassere det bedre på kartet er det fra sydspissen av Osensjøen og ned til Svullrya. Legger du linjalen på kartet blir det omlag ni ti mil. Det er overkommelig på 7 dager.

Ruta er lagt etter mye fundering. Under ser du ruta tegnet inn som den blå linjen. Det blir antagelig akkurat passe rute for ro, Finnskogsmystikk, ulv og andre opplevelser.

Mer om planene kommer, her er det bare å følge med.


Ingen kommentarer: