Totalt antall sidevisninger

fredag 2. januar 2015

2015

Et år har gått og et nytt har kommet. Å se seg over skulderen for å se hva en har gjort det siste året er vanlig, og så lager en en haug med nyttårsforsetter. Noen skal trene mer, andre skal slutte å røyke osv. Etter å ha passert de femti og ser meg tilbake på siste året så er det noe som viser seg: Det har vært ulike fjell og skogturer. Det har vært venner og familie som har møtt sykdom og helseutfordringer. Selv har jeg og min kjære og våre barn skåret klar av det, selv om vi er berørt på ulik måte.
Det er viktig å se både opp og frem nå når året begynner, se hva en har gjort og ønske om å gjøre mer av. En kompis av meg sa da han fylte femti at det nå var "bånn gass med alt det som man har drevet med!"
Og det betyr? .........
Det er rom for å gjøre mer av friluftsliv. Flere turer inn i Vassfaret og mer "vidt omkring" på Finnskogen. Nyervervelsen - kano - må benyttes til å både utforske nye sider av disse områdene og flere til.
Det ble 10 små resymeer i 2014. Det siste som burde vært skrevet var fra en ren vedsjau på Finnskogen. Hvor mange blir det til i år? Det vil tiden vise, og jeg regner med at det blir noen flere i år.
Ønsker dere et godt tur år og at friluftsåret 2015 blir en gigantisk opptur - bokstavelig - for dere!


Ingen kommentarer: